ΔΗΜ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ


Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΣΥ
Τετάρτη, 31 Ιανουάριος 2024 21:26
Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΣΥ
Τρίτη, 12 Δεκέμβριος 2023 20:11
Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΣΥ
Πέμπτη, 16 Νοέμβριος 2023 07:09

ΔΑΚΕ


Συντάχθηκε απο τον/την Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τετάρτη, 17 Απρίλιος 2024 22:16
Συντάχθηκε απο τον/την Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τετάρτη, 15 Νοέμβριος 2023 18:50
Συντάχθηκε απο τον/την Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τρίτη, 30 Μάιος 2023 12:54

Ε.Ρ.Α.


Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Δευτέρα, 07 Νοέμβριος 2022 16:25
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Πέμπτη, 26 Μάιος 2022 14:53
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Τρίτη, 03 Μάιος 2022 14:39

Α.Σ.Ε. - Π.Α.Μ.Ε.


Συντάχθηκε απο τον/την Α.Σ.Ε.-ΠΑΜΕ
Τρίτη, 04 Ιούνιος 2019 21:28
Συντάχθηκε απο τον/την Α.Σ.Ε.-ΠΑΜΕ
Τρίτη, 04 Ιούνιος 2019 21:25
Συντάχθηκε απο τον/την Α.Σ.Ε.-ΠΑΜΕ
Τετάρτη, 12 Δεκέμβριος 2018 19:22

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ


Συντάχθηκε απο τον/την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ
Τρίτη, 02 Ιούνιος 2015 18:51
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ
Τετάρτη, 20 Μάιος 2015 19:37
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ
Τρίτη, 12 Μάιος 2015 19:06
ΔΟΕ: Ποιες σκοπιμότητες κρύβουν οι απόψεις της ομάδας REΝ; PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την General   
Τετάρτη, 20 Ιανουάριος 2016 16:01

alt

Αρ. Πρωτ. 355

Αθήνα 19/1/2016

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Ποιες σκοπιμότητες κρύβουν οι απόψεις της ομάδας REΝ;

Είδε το φως της δημοσιότητας (με ιδιαίτερη μάλιστα προβολή) , κείμενο - εισήγηση στη διαδικασία του «Εθνικού διαλόγου για την παιδεία» , της ομάδας Reform Education Now".

Την ίδια στιγμή, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν έχει κληθεί να καταθέσει τα αιτήματα και τις προτάσεις της για το δημόσιο σχολείο.

Μελετώντας το περιεχόμενο της εισήγησης της συγκεκριμένης ομάδας προκύπτουν ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα:

-          Αποτελεί το κείμενο αυτό προσχέδιο «αιτιολογικής έκθεσης νόμου» όπως υπαινίσσεται ο υπέρτιτλος «Σχέδιο πρότασης - Αιτιολογική Έκθεση - Το νέο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα»;

-          Ποια είναι η συγκεκριμένη «ομάδα φοιτητών» που επεξεργάζεται και καταθέτει αναλυτικές και λεπτομερείς προτάσεις μεταρρύθμισης της εκπαίδευσης από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και από το ωρολόγιο πρόγραμμα του δημοτικού μέχρι την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών;

-          Υπάρχει κάποια μελέτη στην οποία στηρίζεται η συγκεκριμένη ομάδα για να τεκμηριώσει την αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος; Δηλαδή μια μελέτη για το αναλυτικό πρόγραμμα και τους διδακτικούς στόχους ανά τάξη; Έχει εκπονηθεί από κάποια άλλη αντίστοιχη ομάδα ίσως; Εάν υπάρχει γιατί δεν έχει γίνει ευρύτερα γνωστή; Εάν πάλι δεν υπάρχει ,τότε η πρόταση για το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι αυθαίρετη. Η μόνη της χρησιμότητα είναι να υπηρετήσει μνημονιακές δεσμεύσεις για αύξηση του διδακτικού ωραρίου και μείωση του διδακτικού προσωπικού.

-          Υιοθετεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας τις προτάσεις που περιέχονται στο συγκεκριμένο κείμενο; Παραθέτουμε για παράδειγμα:

α. χρηματοδότηση των σχολείων από τοπικούς χορηγούς, από «προϋπολογισμούς δήμων και σχολείων» κλπ.

β. Δομή και σύνθεση του ωρολογίου προγράμματος

γ. Ένταξη της προσχολικής αγωγής στις δομές της προαιρετικής εκπαίδευσης που συνοδεύεται από ασαφείς και αμφίσημες διατυπώσεις όπως «Όλα τα νηπιαγωγεία λειτουργούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου και των δήμων».

Έτσι, αλήθεια, κατανοεί το Υπουργείο Παιδείας το διάλογο; Με τετελεσμένα και αιφνιδιασμούς;

Πόσο τυχαία είναι, αλήθεια, η τόσο συχνή εμφάνιση το τελευταίο χρονικό διάστημα απόψεων (βλέπε κείμενο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη περί διδάκτρων στα δημόσια σχολεία) και εισηγήσεων όπως αυτή της ομάδας R.E.N. ;

Είναι ολοφάνερο πως η κυβέρνηση, στα πλαίσια του διαλόγου (έτσι όπως τον αντιλαμβάνεται) μέσα από απόψεις που ως κοινό στοιχείο έχουν τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και τυγχάνουν ιδιαίτερα προνομιακής δημοσιοποίησης, επιχειρεί την καλλιέργεια κλίματος αντιδραστικών αλλαγών στην εκπαίδευση.

Προειδοποιούμε ότι ένας προσχηματικός «διάλογος» για την παιδεία θα έχει την τύχη που είχαν όλοι οι προηγούμενοι. Η εκπαιδευτική κοινότητα δεν αιφνιδιάζεται. Αγωνίζεται ενάντια στα μνημονιακά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα και διεκδικεί ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες όλων των μαθητών και θα σέβεται την εργασιακή αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών.

alt

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 01 Ιανουάριος 1000 02:00
 

ΚΑΙΡΟΣ

Ιωάννινα
Ιωάννινα °C
B

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ