Ε.Ρ.Α.


Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Δευτέρα, 07 Νοέμβριος 2022 16:25
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Πέμπτη, 26 Μάιος 2022 14:53
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Τρίτη, 03 Μάιος 2022 14:39
ΔΕΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ. ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΑΓΩΝΑ. E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 31 Μάιος 2016 19:37

ΔΕΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ.

ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΑΓΩΝΑ.

 

«Ήρθαν πάλι με τα βιβλία τους, τα τραγούδια τους, με τις σημαίες τους.

Περπάτησαν στο σκοτάδι, κύμα – κύμα έγιναν φως, κυρίεψαν πάλι τις πλατείες!

… πυκνώστε τις γραμμές του αγώνα παιδιά!

… ο αγώνας αυτός είναι ενάντια στο φασισμό και τη βαρβαρότητα,

… ο αγώνας αυτός είναι για Λευτεριά, Δικαιοσύνη, Δημοκρατία».

(Χικμέτ, Ν., (1987), Η Στρατιά των πεινασμένων προχωρεί,

Αγώνας για τη Λευτεριά, σ. 14, Ελληνικές Εκδόσεις, Θεσσαλονίκη)

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς –Ε.Ρ.Α.- ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων όλο το προηγούμενο διάστημα, έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο και συμμετείχαν ενεργά στο κίνημα που αντιστάθηκε και διεκδίκησε μια άλλη απελευθερωτική και δημοκρατική εκπαίδευση και μια άλλη πολιτική, χωρίς μνημόνια, χωρίς «πειθαρχικά», χωρίς τιμωρητέα αξιολόγηση και απολύσεις. Η θέση και η στάση μας για την υπεράσπισή της εργασίας, των μισθών, των συντάξεων, των εργασιακών δικαιωμάτων, η διεκδίκηση δημόσιας δωρεάν παιδείας για ένα δημοκρατικό/ανθρώπινο σχολείο και ο αγώνας για δημόσια υγεία και δουλειά για όλο το λαό, ήταν και παραμένει, όχι μόνο συνδικαλιστική και κινηματική δύναμη, αλλά και πολιτική δύναμη ανατρεπτικών κοινωνικών μετασχηματισμών.

Από τον Απρίλιο του 2010, μέχρι σήμερα, ο Ελληνικός Λαός μαζί με τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δίνουν διαρκείς αγώνες ενάντια στις πολιτικές των μνημονίων, της λιτότητας και της κοινωνικής βαρβαρότητας. Όλοι γνωρίζουμε ότι οι ακραίες νεοφιλελεύθερες πολιτικές οδήγησαν την κοινωνία στην απόγνωση και μεγάλα τμήματα του πληθυσμού στην εξαθλίωση καιότι ο δρόμος των αλλαγών, των μετασχηματισμών και των ρήξεων είναι μακρύς, είναι δρόμος αντοχής και αγώνων.

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ψηφίζοντας πρόσφατα τους Ν. 4368/2016 και 4386/2016 αιφνιδίασε την κοινωνία και την εκπαιδευτική κοινότητα ακυρώνοντας τον Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο που η ίδια εγκαινίασε τον Δεκέμβριο του 2015. Χωρίς ουσιαστικό διάλογο με τους εκπαιδευτικούς, πολιτικούς, κοινωνικούς, επιστημονικούς φορείς προκάλεσε έντονη αναστάτωση στους νηπιαγωγούς με τις ρυθμίσεις που αφορούν την προσχολική αγωγή, στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με τις ρυθμίσεις που αφορούν τα Τμήματα Ένταξης και στους εκπαιδευτικούς των γενικών σχολείων με τις ρυθμίσεις που αφορούν τα Ολοήμερα Σχολεία και προκαλούν μείωση των θέσεων εργασίας.

Σε ανακοίνωσή του το Προεδρείο της ΔΟΕ με ημερομηνία 18-05-2016, αναφέρει ότι η απόφαση του Υπουργού Παιδείας για τον «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Σχολείου» έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις θέσεις του κλάδου όπως αυτές διαμορφώθηκαν μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου… Να υπενθυμίσουμε όμως, ότι στην Γενική Συνέλευση του Κλάδου μας που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2009 αποφασίστηκαν οι παρακάτω θέσεις για το Ολοήμερο Σχολείο: «Το Σχολείο που οραματιζόμαστε δεν μπορεί να είναι άλλο από το Ολοήμερο Σχολείο η λειτουργία του οποίου θα τεθεί σε μια ενιαία βάση, υποχρεωτικό για όλους/όλες μαθητές/μαθήτριες.. Που θα προετοιμάζει τον ελεύθερο άνθρωπο, θα δίνει απαντήσεις στη σχολική αποτυχία με αντισταθμιστική αγωγή. Θα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά την παραπαιδεία με την προετοιμασία για την επόμενη μέρα, τη διδασκαλία ξένων γλωσσών και Η/Υ που θα καταλήξει σε τίτλο επάρκειας μέσα στο δημοτικό σχολείο… Γι’ αυτό διεκδικούμε:

            -Κτιριακές υποδομές που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Ολοήμερου Σχολείου. Σίτιση με ευθύνη τις πολιτείας με πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού. Αναλυτικά προγράμματα που θα αντιμετωπίζουν ενιαία τα γνωστικά αντικείμενα. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων με αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μαθητών σχολικής ηλικίας και με τη σύσταση οργανικών θέσεων. Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. εικαστικά, χορό, θέατρο, πληροφορική κλπ). Σχετικά με τη λειτουργία των ΕΑΕΠ από το σχολικό έτος 2010-2011 και με βάση τις θέσεις του κλάδου για το Ολοήμερο Σχολείο, το Δ.Σ. της ΔΟΕ σε ανακοίνωσή του, θέτει τα εξής ζητήματα: Είναι αιφνιδιαστική η ανακοίνωση της λειτουργίας των ΕΑΕΠ από το Υπουργείο Παιδείας. Δεν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση των αλλαγών όπως, η υποχρεωτική παραμονή των μαθητών των Α΄και Β΄ τάξεων έως 2:00μ.μ. στο σχολείο, η διδασκαλία των Αγγλικών και Η/Υ από την Α΄τάξη. Σύμφωνα με την απόφαση 9/2010/27-04-2010 το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο απέρριπτε το πρόγραμμα των ΕΑΕΠ».

Ποια είναι λοιπόν η αξιοπιστία της ΔΟΕ; Τότε (2009) ήταν εναντίον των ΕΑΕΠ και σήμερα (2016) είναι υπέρ των ΕΑΕΠ. Τελικά έχουμε πρόταση ως Κλάδος για το σχολείο που θέλουμε;

Εμείς οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς –Ε.Ρ.Α.- ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων δεν κάνουμε βήμα πίσω από την ανάγκη άμεσης υλοποίησης των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων του Κλάδου μας. Η αφετηρία μιας διαφορετικής πορείας με τους διαρκείς αγώνες όλων των εργαζομένων συμβάλλει ως προωθητική δύναμη για μια νέα δημοκρατική πορεία της ελληνικής κοινωνίας στα πλαίσια της αλληλεγγύης, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας και της ισότητας.Δεν έχουμε αυταπάτες ότι ο αγώνας μας θα είναι εύκολος. Είναι δημοκρατικό μας καθήκον να σπάσουμε τις ταλαντεύσεις, τα πισωγυρίσματα και τις απογοητεύσεις, και να αγωνιστούμε για τα δικαιώματα των εργαζομένων για να μην αφήσουμε το πεδίο ελεύθερο, έτσι ώστε η πίεση προς την κυβέρνηση να ασκείται από μια μόνο πλευρά, αυτή των δανειστών και του μεγάλου κεφαλαίου, ούτε να ενισχύεται ένα αίσθημα αναμονής και ανάθεσης, ότι δηλαδή όλα τα προβλήματα θα λυθούν από τα πάνω ή να δημιουργείται ένα κλίμα μειωμένων εργατικών-κοινωνικών απαιτήσεων, λόγω των δυσκολιών και της συγκυρίας.

Τα επόμενα χρόνια θα είναι εξαιρετικά κρίσιμα, αφού οι εκπρόσωποι των διεθνών τοκογλύφων «πέτυχαν» τον Αύγουστο του 2015 την πλήρη προσαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής στο πλαίσιο των δικών τους απαιτήσεων. Γι΄ αυτό το εκπαιδευτικό και εργατικό λαϊκό κίνημα δεν πρέπει να παρακολουθεί αμήχανα, ούτε να επιτρέψει κάποιοι άλλοι να σχολιάζουν χαιρέκακα τις εξελίξεις, αλλά να παρεμβαίνει και να διεκδικεί την άμεση υλοποίηση των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.

Από το 2010 οι μνημονιακές κυβερνήσεις και οι δανειστές της Ελλάδας υπονομεύουν ωμά και απροσχημάτιστα την εκπαίδευση και την απαξιώνουν ως δημόσιο κοινωνικό αγαθό και υποχρέωση του κράτους με την μετατροπή της σε   εμπόρευμα. Προωθούν την αποδόμησή της με την ελάχιστη κρατική χρηματοδότηση, με την αξιολόγηση- χειραγώγηση και επαχθείς όρους εργασίας στους εκπαιδευτικούς, με μαθητές πελάτες των εκπαιδευτικών αγορών. Το πλήθος εντολών, οι αλληλοκαλυπτόμενες δράσεις, τα χρηματοδοτούμενα (για λίγους) προγράμματα όχι μόνο δεν έδωσαν σαφή προσανατολισμό αλλά εισήγαγαν μια λογική αχταρμά και δημιούργησαν παιδαγωγική σύγχυση για το τι πρέπει να μάθει ένας μαθητής τελειώνοντας μια συγκεκριμένη τάξη του δημοτικού. Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως όλη η εκπαιδευτική πολιτική στο σημερινό δημοτικό σχολείο είναι ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Διαρκεί όσο χρηματοδοτείται το πρόγραμμα και όταν αυτό τελειώσει ζούμε με την ελπίδα ενός νέου προγράμματος με πιθανώς νέες κατευθύνσεις. Παράλληλα, η κοινωνική πραγματικότητα στα σχολεία εκδηλώνεται με παιδιά που προσέρχονται νηστικά, αβοήθητα και σαφώς ανήσυχα λόγω της κατάστασης που βιώνουν στα σπίτια τους. Αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής πολιτικής του νεοφιλελευθερισμού που εφαρμόστηκε ήταν η διεύρυνση των κοινωνικών ανισοτήτων σε ένα σχολείο που καθημερινά μπόλιαζε τους μαθητές με τις «αξίες» της ανταγωνιστικότητας, του καταναλωτισμού, της ιδιώτευσης, της με κάθε κόστος ατομικής ανέλιξης.

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς –Ε.Ρ.Α.- ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων διατηρώντας την αυτοτέλειά τους υπερασπίζονται την αυτονομία του συνδικαλιστικού κινήματος, διαμορφώνουντη στάση τους σε συνάρτηση των κοινωνικών και εκπαιδευτικών πολιτικών που προτείνουνή εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις, ακόμα και αν αυτές είναι τηςΑριστεράς. Επομένως στεκόμαστε θετικά στιςπολιτικές και τους νόμους που προωθούν καιυλοποιούν τις συλλογικές θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος καιαγωνιστικά στην οποιαδήποτε πολιτική αθετεί τις δεσμεύσεις του Υπουργείου Παιδείαςστις προτάσεις που καταθέτει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας. Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν, από πρώτο χέρι, τις μέχρι χθες πολιτικές που εφαρμόστηκαν σε βάρος των εργαζομένων και του Ελληνικού Λαού. Ξέρουν επίσης τις λυσσαλέες προσπάθειες που γίνονται για τη συνέχιση των αντιλαϊκών πολιτικών των μνημονίων, που εφάρμοσαν οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και του ασφυκτικού πλαισίου της Ε.Ε., της Ε.Κ.Τ., της Ευρωζώνης και της Γερμανικής Κυβέρνησης για να επανέλθουν αυτές οι αντιλαϊκές πολιτικές. Φαίνεται πως η Ελλάδα δεν έχει καμιάάλλη επιλογή από το να απορρίψει τα τελεσίγραφα καινα ακολουθήσει μέχρι τέλους μια συνεπή και σταθερήαντιμνημονιακή πορεία, παρά τις πιθανές πρόσκαιρεςδυσκολίες, ανοίγοντας ελπιδοφόρους ορίζοντες για τουςεργαζόμενους και τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία. Το συνδικαλιστικό κίνημα σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία, στην Ελλάδα της ανθρωπιστικής κρίσης, οφείλει να δρα και με πολιτικούς όρους, να στηρίζει δημοκρατικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις σε όφελος των εργαζομένων, του Ελληνικού Λαού και της Πατρίδας μας. Αυτό προϋποθέτει την οργάνωση και τηλειτουργία ενός εντελώς διαφορετικού συνδικαλισμού,με την ενεργητική συμμετοχή των εργαζομένων, μεκυρίαρχα τα πολιτικά-ταξικά χαρακτηριστικά, με βασικούςάξονες στρατηγικής την δημιουργία ενός ενωτικούμετώπου των δυνάμεων της Αριστεράς και τη συγκρότησηενός κοινωνικού μετώπου μέσα από την διεύρυνση τωνορίων παρέμβασης του συνδικαλιστικού κινήματος, την συνεργασία του με τα άλλα συνδικάτα, με τα κοινωνικά κινήματα, τους αγώνες και τα κινήματα αλληλεγγύης στηχώρα μας αλλά και στην Ευρώπη.

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς –Ε.Ρ.Α.- ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Εκπαιδευτικών Ιωαννίνωνμέσα από ουσιαστικές συζητήσεις στους Συλλόγους Διδασκόντων, στους Συλλόγους Εκπαιδευτικών και τις Γενικές Συνελεύσεις τους, στους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων, στην Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, και γενικά στα κινήματα για την Παιδεία θα διεκδικήσουν ενεργά νέα αναλυτικά προγράμματα, για τους στόχους της εκπαίδευσης που δε θα καθορίζονται από την αγοραία αντίληψη, βιβλία και μέσα διδασκαλίας που να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των παιδιών, αλλά και τη βαθύτερη κατανόηση του κόσμου, των αντιθέσεων, της εξελικτικής πορείας της ανθρώπινης σκέψης.

Το σχολείο που οραματιζόμαστε δεν χωράει τον αποκλεισμό των παιδιών με αναπηρίες από την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Διεκδικούμε ένα σχολείο με παιδιά που θα ζουν χωρίς στερήσεις, ένα σχολείο αρμονικά δεμένο με την παιδικότητα. Μια εκπαίδευση ανοιχτή στις νέες ιδέες που θα συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της επιστήμης προς όφελος της ποιότητας της ζωής, των σύγχρονων γενεών αλλά και των επόμενων. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι καμιά εκπαιδευτική δημοκρατική μεταρρύθμιση δεν μπορεί να γίνει και να σταθεί αν οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Χρειαζόμαστε εκπαιδευτικούς που απρόσκοπτα και με παιδαγωγική ελευθερία, θα επιτελούν το λειτούργημα της παιδαγωγικής διαμεσολάβησης του πολύτιμου κοινωνικού αγαθού της γνώσης με συνείδηση, με δημοκρατία, με αγάπη και πάθος.Συνεχίζουμε το δίκαιο αγώνα μας αποφασισμένοι, δεν κάνουμε βήμα πίσω στις διεκδικήσεις μας για:

  • Να μην χαθεί καμιά οργανική και λειτουργική θέση Νηπιαγωγών, Εκπαιδευτικών γενικής & ειδικής αγωγής, καθώς και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
  • Aύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.
  • Aύξηση 5% στις μηνιαίες αποδοχές των εκπαιδευτικών από 01-01-2017 η οποία θα επαναλαμβάνεται κάθε Ιανουάριο μέχρι την 01-01-2025, για να καλυφτεί σημαντικό μέρος των απωλειών που είχαμε με το κούρεμα στους μισθούς την τελευταία εξαετία.
  • Ανάκληση όλων των μνημονιακών νόμων και μέτρων που κούρεψαν 45 % τους μισθούς και τις συντάξεις μας.Μισθοί αξιοπρεπούς διαβίωσης για τους εκπαιδευτικούς.
  • Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους και αξιοπρεπείς συντάξεις. Κατάργηση της «συμμετοχής» των εργαζομένων για εξετάσεις και φάρμακα.
  • Άμεση κάλυψη των κενών. Προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Ενιαία αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών της γενικής και ειδικής αγωγής σε οποιαδήποτε σχολική δομή διανύθηκε στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Καμιά προνομιακή/πελατειακή μεταχείριση…
  • Την άμεση κατάργηση του νομικού πλαισίου της αξιολόγησης – χειραγώγησης. Κατάργηση του Νόμου 3848.
  • Δημοκρατικό , δημόσιο και δωρεάν σχολείο, για όλα τα παιδιά.
  • Μια δημοκρατική ριζοσπαστική εκπαίδευση: α) με νέα αναλυτικά επεξεργασμένα προγράμματα και βιβλία με στόχο την ολόπλευρη μόρφωση, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την καλλιέργεια των ιδανικών της ειρήνης και της αδελφότητας, της ελευθερίας και της δημοκρατίας, της ισότητας, της δικαιοσύνης, του αντιρατσισμού και αντιφασισμού, της αλληλεγγύης για ένα ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο στο οποίο κανείς δεν περισσεύει, β) που θα δημιουργεί τις συνθήκες οι νέοι άνθρωποι να είναι το μέλλον της κοινωνίας σε ένα δικαιότερο κόσμο, γ) με νέο δημοκρατικό τρόπο οργάνωσης της εκπαίδευσης με κυρίαρχο όργανο το Σύλλογο Διδασκόντων με αρμοδιότητα για τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά ζητήματα του σχολείου, έχοντας κυρίαρχο ρόλο στην εκλογή διευθυντή-τριας που θα παίξει το ρόλο του συντονιστή.
  • Κατοχύρωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων για ακώλυτη μισθολογική-βαθμολογική εξέλιξη και οικονομική αναβάθμιση με προτεραιότητα στους νέους συναδέλφους.
  • Να γίνει γενναία αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση και των κονδυλίων για τη λειτουργία των σχολείων
  • Να ενισχυθούν όλες οι μορφές αντισταθμιστικής εκπαίδευσης με την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλες τις Σχολικές Μονάδες και στήριξη των Ειδικών Σχολείων για εγγραφή και φοίτηση όλων των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες. Άμεσοι διορισμοί για τη στελέχωση όλων των σχολικών δομών της ειδικής εκπαίδευσης. Κατάργηση του Ν. 3699/2008, του Ν. 4115/2013 και του Ν. 4186/2013. Διορισμοί για την κάλυψη όλων των εγκεκριμένων Παράλληλων Στηρίξεων για την Συνεκπαίδευση των αναπήρων μαθητών και μαθητριών στο γενικό σχολείο-νηπιαγωγείο.
  • Να διασφαλιστεί η σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους τους εργαζόμενους σε όλους τους τύπους σχολικών μονάδων.
  • Να κατοχυρωθεί η ενιαία 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή. Στηρίζουμε την προσχολική αγωγή & τις θέσεις εργασίας των Νηπιαγωγών σε όλη τη χώρα.
  • Δημιουργία οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια σύμφωνα με τις εισηγήσεις των Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και των ΠΥΣΠΕ ώστε να καλυφτούν όλες οι ανάγκες των μαθητών με ή χωρίς αναπηρία/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Δυνατότητα της ανάκλησης των μετατάξεων σε όσους το επιθυμούν.
  • Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ανήκουν σε ειδικότητες που δεν προϋπήρχαν στην Πρωτοβάθμια να τοποθετηθούν άμεσα βάσει των μορίων τους στις νέες οργανικές θέσεις.

«Κόντρα στην κενολόγο ρητορική και

στη διάτρητη λογική των επιβητόρων της εξουσίας,

αντισταθείτε στην ατέρμονη διδακτική χρυσοπληρωμένων

πολιτευτών που εμπορεύονται τους αγώνες και τη μνήμη:

-τους δικούς μας αγώνες, τη δικιά μας μνήμη! -τους δικούς σας αγώνες, τη δικιά σας μνήμη!»

(Ζαφειρίου, Λ., 2014, Ποιήματα, σ. 33, αυτοέκδοση, Λευκωσία)

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ!

ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΙΟΙ; ΑΝ ΟΧΙ Τώρα, Πότε;

Δεν διεκδικούμε πολλά – Τα θέλουμε όλα!!!

Τούτο το χώμα είναι δικό τους (των προγόνων μας)-

Τούτο το χώμα είναι δικό μας (του Λαού μας)

                                                                                                           

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ –Ε.Ρ.Α.-

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ   Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων

 

ΚΑΙΡΟΣ

Ιωάννινα
Ιωάννινα °C
B

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ