Ε.Ρ.Α.


Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Δευτέρα, 07 Νοέμβριος 2022 16:25
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Πέμπτη, 26 Μάιος 2022 14:53
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Τρίτη, 03 Μάιος 2022 14:39
ΕΡΑ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την 87η Γ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.   
Τετάρτη, 30 Μάιος 2018 17:50

era logo

- ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Μάης - Ιούνης 2018

Κόντρα στην κενολόγο ρητορική και

στη διάτρητη λογική των επιβητόρων της εξουσίας,

αντισταθείτε στην ατέρμονη διδακτική χρυσοπληρωμένων

πολιτευτών που εμπορεύονται τους αγώνες και τη μνήμη:

-τους δικούς μας αγώνες, τη δικιά μας μνήμη!

-τους δικούς σας αγώνες, τη δικιά σας μνήμη!»

(Ζαφειρίου, Λ., 2014, Ποιήματα, σ. 33, αυτοέκδοση, Λευκωσία)

Η εκπαίδευση στα χρόνια των μνημονίων και της νεοφιλελεύθερης επιτήρησης:Άλλη μια σχολική χρονιά ολοκληρώνεται.Στην Τακτική Γ.Σ του Συλλόγουμας και στην 87η Γ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας ασκούμε κριτική στα Πεπραγμένα, συνθέτουμε και αποφασίζουμε για τις διεκδικήσεις του Κλάδου το συνδικαλιστικό έτος 2018- 2019.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, ηεκπαίδευση-εδώ και οχτώ (8)χρόνια- βρίσκεται στη μέγγενη των μνημονίων, της επιτροπείαςκαι στις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ. Βρέθηκε όμως και ως πρώτιστη επιλογή από τις κυβερνήσεις ΝΔ – ΠΑΣΟΚ στις νεοφιλελεύθερες ράγες της συρρίκνωσής της, με κατακόρυφη πτώση της δημόσιας χρηματοδότησης, αλλά και την άσκηση της αγοραίας αντίληψης σε όλες τις πτυχές που την διέπουν. Ατομική Αξιολόγηση- έλεγχος- ποινές- απολύσεις- ελαστικές σχέσεις εργασίας, μειώσεις μισθών και συντάξεωνκαι ένα σημαντικό μέρος της να γίνεται βορά στους επιχειρηματίες της εκπαίδευσης.

Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο περίφημος κόφτης του 15%,όπου υποχρεωτικά οι δημόσιοι υπάλληλοι θα «κόβονταν»από τησυγκυβέρνηση των Ν.Δ.- ΠΑΣΟΚ. Έχει ιδιαίτερη σημασία να ξαναθυμηθούμε ότι ο πρώτος «το λίθο βαλέτω»ήταν ο Πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Κυριάκος Μητσοτάκηςμε τις απολύσεις το 2014 στη Β/βάθμια Εκπαίδευση.

Η Εκπαίδευση συνέχισε και επί της σημερινής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ να βρίσκεται υπό έλεγχο και επιτήρηση από το κουαρτέτο, τους θεσμούς και τους δανειστές. Γνωρίζουμε όλοι ότι οι όποιες θετικές νομοθετικές αλλαγές περνούν από τη δαμόκλειο σπάθη του δημοσιονομικού ελέγχου, αλλά και πολλές φορές από το ιδεολογικό νεοφιλελεύθερο φίλτρο του κουαρτέτου που θέλει την εκπαίδευση αποκλειστικά ως μέσο για την οικονομία και την αγορά και όχι ως κοινωνικό αγαθό και πεδίο μόρφωσης και ανθρώπινης χειραφέτησης.

Οι κατακτήσεις του κινήματος και οι αλλαγές με την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ: Η σημερινή Κυβέρνηση, εκλεγμένη οριακά από τον Ελληνικό Λαό, διαχειρίζεταιτην κρίση μιας χρεοκοπημένης χώρας και μιαςεξαντλημένης κοινωνίας από τη λιτότητα και τις πολιτικές των μνημονίων. Όμως παρά τις δυσκολίες και τις παλινωδίες -που υπάρχουν- έγιναν σημαντικές αλλαγές στη σωστή κατεύθυνση.

Η κατάργηση της προσωπικής αξιολόγησης που τηνσυνέδεε με μειώσεις στους μισθούς και απολύσεις των υπαλλήλων. Αυτή η πολιτική εκδίωξε το φόβο και την ανασφάλεια από τα σχολεία,

ηθεσμοθέτηση ενός ενιαίου τύπου ολοήμερων σχολείων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων από το μονοθέσιο έως το πολυθέσιογια όλα τα παιδιά,

η ίδρυση, μετά από 8 χρόνια, εκατοντάδων νέων Τμημάτων Ένταξης και Ειδικών Σχολείων,

ηέγκαιρη πρόσληψη των αναπληρωτών πριν σημάνει το πρώτο κουδούνι,ώστε όλα τα σχολεία να είναι ανοιχτά για να υποδεχτούν τους μαθητές,

η επανίδρυση των κατηργημένων ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ,

ηεπαναπρόσληψη των απολυμένων εκπαιδευτικών,

η θεσμοθέτηση δάσκαλου και νηπιαγωγού πλήρους ωραρίου στα ολιγοθέσια ολοήμερα σχολεία,

η στελέχωση όλων των Δημοτικών με εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων στο πρωινό πρόγραμμα,

η ένταξη όλων των παιδιών των προσφύγων στο δημόσιο σχολείο και η ίδρυση εκατοντάδων Τμημάτων Υποδοχής και ΔΥΕΠ,

η θεσμοθέτηση μειωμένου εισιτηρίουαπό και προς τα νησιά και διευκολύνσεων στους αναπληρωτές και εν γένει στους εκπαιδευτικούς,

η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης και η κατάργηση των αυταρχικών προβλέψεων του πειθαρχικού δικαίου και της αυτοδίκαιης αργίας,

η κατάργηση του Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις σε όλη την επικράτεια και ρύθμιση παρ’ όλες τις πιέσεις ώστε η πρώτη ώρα στο ολοήμερο σχολείο να λογίζεται ως ώρα διδακτική,

η απόδοση οργανικών θέσεων στους συναδέλφους των ειδικοτήτων και η δωρεάν υγειονομική κάλυψη όλων των ανασφάλιστων συμπατριωτών μας αποτέλεσαν πολιτικά βήματα στη σωστή κατεύθυνση.

Σε ό,τι αφορά τις τρέχουσες εξελίξεις οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής ΑριστεράςΠ.Ε. και η Αυτόνομη Παρέμβαση Π.Ε.Ιωαννίνων, με αφορμή και το νομοσχέδιο για την «ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και άλλες διατάξεις»,καλούμε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΟΕ να εγκαταλείψει τη λογική του Πόντιου Πιλάτου (νίπτω τας χείρας μου) και να πάρει άμεσα θέση κατεβάζοντας πρόταση στην 87η Γ.Σ. του Κλάδου.Οι συνάδελφοι μας στο Δ.Σ. της ΔΟΕ δεν αντιλήφθηκαν ότι η προτεινόμενη οργανωτική σύνθεση θα δημιουργήσει προβλήματα σε λειτουργικό αλλά και σε εργασιακό επίπεδο, γιατί η σημερινή πραγματικότητα με βαθιές κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες έχει δημιουργήσει ένα χάσμα ανάμεσα στην εκπαιδευτική πολιτική και στην πρακτική της εφαρμογή; Αυτό το χάσμα δεν γεφυρώνεται με τις διατάξεις του προτεινόμενου νόμου. Ωστόσο αν αυτό είναι το όραμα δεν πρέπει να αποσιωπάται ότι αποτελεί ένα ζήτημα περίπλοκο που απαιτεί μια δύσκολη μεταβατική διαδικασία. Μια διαδικασία που απαιτεί άλλον προσανατολισμό στην εκπαίδευση, γενναία χρηματοδότηση, αλλαγή στα προγράμματα σπουδών και στη διδασκαλία, υποστήριξη, επιμόρφωση και ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών ώστε σταδιακά και σταθερά να εξασφαλιστεί η ισότιμη εκπαίδευση για όλους.Δεν αντιλήφθηκαν ότι στο όνομα της αποκέντρωσης η σχολική μονάδα επιφορτίζεται με πολλές και πολυδιάστατες αρμοδιότητες και το εκπαιδευτικό προσωπικό καλείται να διαδραματίσει νέους ρόλους, χωρίς την απαραίτητη τεχνογνωσία μέσα από γραφειοκρατικές διαδικασίες; Δεν είδαν ότιπροτείνονται «συνεργασίες» του σχολείου με φορείς και υπηρεσίες, χωρίς να έχει καθοριστεί ούτε το νομικό πλαίσιο ούτε και τα πρωτόκολλα συνεργασίας, αφού γνωρίζουν ότι το σημερινό σχολείο πριν από οποιαδήποτε νέα καινοτόμα δράση χρειάζεται μόνιμο, σταθερό και ενισχυμένο οικονομικά και επαγγελματικά προσωπικό; Η συνεχής ανασφάλεια και απαξίωση που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί μέσα σε συνθήκες οικονομικής λιτότητας δεν προμηνύει καλούς οιωνούς αλλά μάλλον ενισχύει την «αποστασιοποίησή» τους. Επιχειρείται η συγχώνευση δομών και υπηρεσιών, όπως: α) τα ΠΕΚΕΣ για να απορροφήσουν τα τμήματα επιστημονικής καθοδήγησης, τους Σχολικούς Συμβούλους, τα ΠΕΚ, β) τα ΚΕΣΥ για να καταργηθούν και να συγχωνευτούν τα ΚΕΔΔΥ, τα ΚΕΣΥΠ, οι Σταθμοί Συμβουλευτικής Νέων, και γ) τα ΚΕΑ για να συνενωθούν τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, η Αγωγή Υγείας, οι Σχολικές Δραστηριότητες και τα Πολιτιστικά Τμήματα με στόχο την μείωση θέσεων και όχι την ενίσχυση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος.

Όσο αφορά τις θετικές νομοθετικές ρυθμίσεις που ψήφισεη σημερινή Κυβέρνηση και που αποτελούσαν χρόνια αιτήματα του κλάδου διαπιστώνουμε ότι οι άλλες παρατάξεις επενδύουν στην καταστροφολογία και στα fakenews και αρνούνται να μιλήσουν για το σχολείο που «χάθηκε», το «σχολείο» του κ. Αρβανιτόπουλου και της κ. Διαμαντοπούλου. Ξέχασαν τις πολιτικές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που στοχοποιούσαν τους εκπαιδευτικούς με την τιμωρητική και θεσμοθετημένη αξιολόγηση και άφηναν ανοιχτές πόρτες και παράθυρα για απολύσεις.

Ζήτημα κομβικής σημασίας ο νόμος για τη δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση στο Νηπιαγωγείο.

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής ΑριστεράςΠ.Ε. και η Αυτόνομη Παρέμβαση Π.Ε. Ιωαννίνωνείχαν και έχουν ως βασική διεκδίκηση του εκπαιδευτικού κινήματος την 14χρονη δημόσια δωρεάν υποχρεωτική εκπαίδευση και τη δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση στο δημόσιο νηπιαγωγείο όλων των παιδιών 4-6 ετών με εκπαιδευτικούς νηπιαγωγούς.

Χαιρετήσαμε τη θεσμοθέτησητης Δίχρονης Υποχρεωτικής φοίτησης των παιδιών ηλικίας 4-6 ετών στο Νηπιαγωγείο από την παρούσα κυβέρνηση, ως μέρος της δημόσιας και δωρεάν υποχρεωτικής εκπαίδευσης (άρθρο 33 Ν. 4521/2018). Η θεσμοθέτηση έγινε εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων από την νεοφιλελεύθερη ηγεσία της Κ.Ε.Δ.Ε. (Πατούλης), της ΠΟΕ-ΟΤΑ αλλά ακόμα και μέσα στη βουλή από τα κόμματα. Δεν την ψήφισαν Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ-ΔΗΣΥ, αλλά φευ και το ΚΚΕ.

Χαιρετίζουμε την έναρξη της εφαρμογής του νόμου για την δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση στα νηπιαγωγεία,ενός νόμου που για 50 χρόνια πάλευε να νομοθετηθεί και να εφαρμοστεί η εκπαιδευτική κοινότητα.Οι 184 δήμοι-δήμαρχοι που προσήλθαν με θετική ψήφο στις τριμελείς επιτροπές ώστε από τη νέα σχολική χρονιά να εφαρμοστεί ο νόμος δείχνει ότι η προπαγάνδα της ηγεσίας της ΚΕΔΕ και των επιχειρηματιών-ιδιωτών των παιδικών σταθμών κατά της φοίτησης στο νηπιαγωγείο, δεν μπορεί να υποσκελίσει την κοινωνική απαίτηση και ανάγκη για δωρεάν και δημόσια φοίτηση και των προ-νηπίων σε σχολεία, στα νηπιαγωγεία.Δεν αποδεχόμαστε όμως την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να μη ισχύσει από τη νέα σχολική χρονιά ο νόμος (άρθρο 33 νόμος 4521/2018) και σε εκείνους τους Δήμους που οι τριμελείς επιτροπές εισηγήθηκαν θετικά την εφαρμογή του. Δεν αποδεχόμαστε για θέματα που άπτονται του Δημόσιου Σχολείου και της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρας καθοριστικοί «κριτές»να είναι οι Δήμοι-δήμαρχοι. Η Κυβέρνηση& το Υπουργείο Παιδείας ασκούν εκπαιδευτική πολιτική & έχουν υποχρέωση να πάρουν την ευθύνη υλοποίησης του νόμου με ταυτόχρονη δέσμευση μιας γενναίας χρηματοδότησης για να καλύπτονται ανάγκες στέγασης όλων των νηπίων.

Η κατάργηση του ΟΣΚ στην οποία προέβησαν οι κυβερνήσεις ΝΔ- ΠΑΣΟΚ -και που συνεχίζεται μέχρι σήμερα- και η μεταφορά όλης της αρμοδιότητας για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση σχολικών κτηρίων-υποδομών στους Δήμους,χωρίς να συνοδεύεται μάλιστα από την απαιτούμενη χρηματοδότηση, αποδείχτηκε λανθασμένη και με επιπτώσεις ολέθριες για την εκπαίδευση και για αυτό απαιτείται ίδρυση δημόσιου οργανισμού για την ανέγερση σύγχρονων διδακτηρίων και για τον εξοπλισμό όλων των σχολείων με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, πρέπει ναεγκαταλείψουμε το «παρελθόν» υποκουλτούρας της αρπαχτής, του βολέματος και των παράκτιων παραδείσων του μαύρου χρήματος που ταλάνισαν πολύ τον τόπο. Είναι μονόδρομος ο αγώνας απέναντι στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, που επιτάσσουν τα εγχώρια ή ξένα συμφέροντα και οι εντός/εκτός πολιτικοί εκφραστές τους.

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής ΑριστεράςΠ.Ε. και η Αυτόνομη Παρέμβαση Π.Ε. Ιωαννίνων διεκδικούν αταλάντευταένα Δημοκρατικό, Ανθρώπινο και Δωρεάν Δημόσιο Σχολείο, ένα «Σχολείο, χωρίς διακρίσεις -για Όλους τους Μαθητές/τριες» με τους αναγκαίους εκπαιδευτικούς που θα συμβάλλουν στην κατάκτηση υψηλού μορφωτικού επιπέδου για όλα τα παιδιά, ένα σχολείο που δεν θα αποκλείει κανένα παιδί από την πρόσβαση στα δημόσια αγαθά της παιδείας.

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής ΑριστεράςΠ.Ε. και η Αυτόνομη Παρέμβαση Π.Ε. Ιωαννίνων, με αφετηρία τις θέσεις & τις κατακτήσεις του κλάδου, απαλλαγμένοι από τον συνδικαλισμό της ηττοπάθειας, του συντεχνιασμού και του παραγοντισμού, μακριά από κυβερνητικές και κομματικές λογικές,συνεχίζουμε με όλους εσάς διεκδικώντας το παρακάτω πλαίσιο προτάσεων:

  • Δεκατετράχρονη (14) δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση στο Νηπιαγωγείοσε όλη την επικράτεια για όλα τα παιδιά 4-6 χρονών.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοίστην εκπαίδευση. Διορισμό των συμβασιούχων εκπαιδευτικών (αναπληρωτών) που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, τώρα. Μαζικούς μόνιμους διορισμούς στην Ειδική αγωγή & Εκπαίδευση. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  • Ίδρυση και λειτουργία Τμημάτων Ένταξης σε όλα τα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα20 στα δημοτικά και 15 στα νηπιαγωγεία.
  • Μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Π.Ε–ίδιο με αυτό της Δ.Ε..
  • Μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία, ώστε να εξισωθεί με αυτό των πολυθεσίων.
  • Ανέγερση νέων κτιριακών υποδομών, ικανών να ανταποκριθούν στην πλήρη εφαρμογή της δίχρονης φοίτησης στο νηπιαγωγείο και γενικότερα στις σύγχρονες ανάγκες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.Ίδρυση δημόσιου οργανισμού για την ανέγερση σύγχρονων διδακτηρίων.
  • Δημιουργία οργανικής θέσης σε κάθε πολυθέσιο σχολείο ενός επιπλέον δασκάλου για ενισχυτική διδασκαλία και εντός των τάξεων που υπάρχει παιδαγωγική ανάγκη.
  • Ικανός αριθμός δασκάλων και νηπιαγωγών στη διάθεση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης που θα καλύπτουν ολιγοήμερες έκτακτες ανάγκες των σχολείων.
  • Επέκταση του θεσμού της Παράλληλης στήριξης ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των μαθητών που έχουν Γνωμάτευση.
  • Ορισμός σταθερού εκπαιδευτικού, υπεύθυνου για κάθε ολοήμερο σχολείομε περισσότερα από δυο τμήματα.
  • Να εγγράφονται όλοι οι μαθητέςστο ολοήμερο αρκεί να το επιθυμεί με δήλωσή του ο γονέας ή κηδεμόνας.
  • Απόδοση οργανικών θέσεων και στους εκπαιδευτικούς πληροφορικής,γαλλικών,γερμανικών,εικαστικών και θεατρικής αγωγής.
  • Θεσμοθέτηση παιδαγωγικής επιμορφωτικής συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων που θα λογίζεται ως ώρα διδακτική.
  • Ενίσχυση του παιδαγωγικού ρόλου και των αρμοδιοτήτων του Συλλόγου Διδασκόντων, αποφασιστική η κρίση του για την επιλογή διευθυντών.
  • Διευθυντές-συντονιστέςμε θητείακαι όχι διοικητικά στελέχη-μάνατζερ.
  • Επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με ευθύνη της πολιτείαςμε απαλλαγή των διδακτικών καθηκόντων, επαναφορά των διδασκαλείων και επέκταση του προγράμματος Β' επιπέδου ΤΠΕ για όλους τους εκπαιδευτικούς.
  • Χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για δωρεάν μεταπτυχιακές σπουδές.
  • Επέκταση του προγράμματος για τις βιβλιοθήκες σε όλα τα σχολεία και για τη λειτουργία τους να διατεθούντουλάχιστον πέντε (5) διδακτικές ώρες.
  • Δημιουργία αίθουσας πληροφορικής ενταγμένη στο πρόγραμμα των βιβλιοθηκών έτσι που να λειτουργεί και ως ηλεκτρονική βιβλιοθήκη.
  • Υποστήριξη των σχολικών μονάδωνμε μόνιμο επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό.
  • Επέκταση του προγράμματος σίτισης σε όλα τα σχολεία.
  • Αύξηση των δαπανών για την παιδεία. Να δοθεί ειδική χρηματοδότηση για τις πολιτιστικές – εκπαιδευτικές επισκέψεις και δραστηριότητες των σχολείων.
  • Ένταξη των παιδιών των προσφύγων & μεταναστών στα σχολεία με παράλληλη λειτουργία τμημάτων υποδοχής.
  • Αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις ώστε να ζούμε με αξιοπρέπεια.Η ανατροπήτων διατάξεων &ρυθμίσεωνγια τα όρια συνταξιοδότησης και το ύψος των συντάξεων δεν αποτελούν για μας γεγονός τελεσίδικο, αποτελεί προτεραιότητα στις διεκδικήσεις και στον αγώνα μας.
  • Πλήρη σύνταξη στα 35 χρόνια εργασίας, χωρίς όριο ηλικίας.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, οι πολιτικές των μνημονίων,δεν μπορούν να συνεχιστούν εσαεί, δεν μπορεί να είναι το μέλλον που ονειρευόμαστε για την εργασία και για την κοινωνία μας συνολικότερα.Το «παρελθόν» που ταλάνισε τον τόπο να το αφήσουμε οριστικά πίσω, οι διεκδικήσειςμας και οι μαζικοί αγώνες για λύση των προβλημάτων της κοινωνίας και της εκπαίδευσηςαπό τη λαίλαπα μας επιτροπείας είναι το δικό μας μέλλον.

Δεν θα αφήσουμε μας κατακτήσεις μαςνα γίνουν συνθήματα σε αυριανά πανό. Πίσω δε γυρίζουμε. Προχωράμε. Ο δρόμος του αγώνα για δημοκρατία, για τα δικαιώματα στην εργασία, για παιδεία και υγεία για όλο τον λαό, για έναν καλύτερο και δίκαιο κόσμο δεν έχει γυρισμό.

Στηρίζουμε και Ψηφίζουμε ενωτικά και αγωνιστικά το Ψηφοδέλτιο:

Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς Π.Ε.

- Αυτόνομη Παρέμβαση Π.Ε. Ιωαννίνων

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 02 Ιούνιος 2018 21:21
 

ΚΑΙΡΟΣ

Ιωάννινα
Ιωάννινα °C
B

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ