ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΙΓΓΡΟΣ   
Κυριακή, 05 Δεκέμβριος 2010 21:49

ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                            Ιωάννινα 3-12-2010

ΤΗΛ:6974387423 

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.  

 

 

ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ, -ΟΙ

 

Στις 25, 29 και 30-11-2010 καθώς επίσης και στις 2-12-2010 συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ με τα παρακάτω θέματα:

1. Μετακινήσεις- αποδεσμεύσεις συναδέλφων.

Αποδεσμεύτηκαν δύο συναδέλφισσες που αποσπάστηκαν στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Για τις συναδέλφισσες αυτές το Υπουργείο αρχικά είχε στείλει τους αντικαταστάτες τους όμως ο ένας απ’ αυτούς εκπληρώνει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις και ο άλλος δεν αποδέχτηκε. Έκτοτε δεν διορίστηκαν άλλοι και το ΠΥΣΠΕ κλήθηκε να τις αναπληρώσει. Το ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί είναι:

Έως πότε το Υπουργείο θα αποσπά εκπαιδευτικούς σε φορείς και μέχρι πότε τα Υπηρεσιακά Συμβούλια θα καλούνται να καλύπτουν τους συναδέλφους αυτούς;

Έγιναν επίσης μετακινήσεις σε λειτουργικά κενά σχολικών μονάδων μετά την επιστροφή συναδέλφων από μακροχρόνιες άδειες στην οργανική τους θέση.

 

2. Τοποθέτηση υποδιευθυντή σε Δημοτικό σχολείο.

Πραγματοποιήθηκε άλλος ένας ορισμός υποδιευθυντή σχολικής μονάδας.

Σύμφωνα με το άρθρο 23 του νόμου 3848/2010 ο σύλλογος διδασκόντων θα πρέπει να διαβιβάσει στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο αιτιολογημένη πρόταση σύμφωνα με το άρθρο 15 του παραπάνω νόμου. Το Συμβούλιο «…μετά από έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων και της νομιμότητας της διαδικασίας διαμόρφωσης της πρότασης, προτείνει στον οικείο διευθυντή εκπαίδευσης την τοποθέτηση των στελεχών της προηγούμενης παραγράφου». Η αποτίμηση των κριτηρίων έγινε σύμφωνα με το άρθρο 13 του ν. 3848/2010.

Πιστεύω ότι ο νόμος σε κάποια σημεία έχει ασάφειες και γι αυτό ζήτησα να αποσταλεί έγγραφο στο υπουργείο για διευκρινίσεις.

Να αναφέρω επίσης ότι τέθηκε το ερώτημα αν είναι νόμιμο και ηθικό εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης να εκτελεί και χρέη υποδιευθυντή (να παίρνει δηλαδή δύο επιδόματα). Η απάντηση είναι ότι το Υπηρεσιακό συμβούλιο εξετάζει μόνο τη νομιμότητα της απόφασης που είναι καθ’ όλα νόμιμη.

 

3. Κατάργηση ζωνών

Αποφασίστηκε να σταλεί εκ νέου έγγραφο προς το Υπουργείο για   κατάργηση των ζωνών στο νομό μας, έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζονται ευκολότερα οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών.

Αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου κλήθηκε στη Δ΄ Ζώνη να διδάξει σε ολοήμερα το μάθημα της αγγλικής γλώσσας για οκτώ ώρες (2 ώρες στο Δίστρατο, 2 ώρες στη Μηλιά Μετσόβου, 2 ώρες στο Ματσούκι και 2 ώρες στο Κεφαλοχώρι).

Θεωρώ ότι κανείς συνάδελφος δεν δύναται να καλύψει τις παραπάνω ώρες γιατί πέρα από το πρακτικό κομμάτι της μετακίνησης, όταν δεν υπάρχει μέσο μεταφοράς (αυτοκίνητο, λεωφορείο), τίθεται και οικονομικό ζήτημα.

Το αποτέλεσμα θα είναι τα σχολεία αυτά να καταδικάζονται να λειτουργούν χωρίς ειδικότητες στο ολοήμερο (ήδη πολλοί συνάδελφοι ειδικοτήτων δεν έχουν αποδεχτεί διορισμό στη Δ΄ ζώνη).  

 

4. Επιστροφή στην οργανική θέση

Αποφασίστηκε, κατά πλειοψηφία, η τοποθέτηση στην οργανική θέση όσων επιστρέφουν από   μακροχρόνια άδεια. Αυτό και για παιδαγωγικούς λόγους, μπορεί να μην εφαρμόζεται μόνο εφόσον κάποιοι το επιθυμούν και θα τοποθετούνται σε κενά της ζώνης τους. Τηρείται έτσι το δικαίωμα επιστροφής στην οργανική θέση.

Το δίλλημα της επιστροφής ή όχι στην οργανική θέση τέθηκε και στο Δ.Σ. του συλλόγου την Τρίτη 23-11-2010. Η απάντηση δεν ήταν σαφής.

 

5. Συνάντηση με μέλη του ΚΕΔΔΥ.

Στις 25-11-2010 και μετά από αίτημα και των δύο αιρετών του ΠΥΣΠΕ, πραγματοποιήθηκε μια πολύ εποικοδομητική συνάντηση με μέλη του ΚΕΔΔΥ Ιωαννίνων. Πιστεύω ότι στα πλαίσια μιας καλής συνεργασίας θα πρέπει η συνάντηση αυτή να επαναληφθεί.

Μερικά από τα συμπεράσματα της συνάντησης είναι:

  •  μέσος χρόνος αναμονής διάγνωσης από 30 έως 45 ημέρες
  •  γνωματεύσεις που αφορούν τη μορφή φοίτησης στην ειδική αγωγή δεν τροποποιούνται για παράδειγμα μαθητής από Τ.Ε. να πάει σε παράλληλη στήριξη ή και το αντίθετο …
  • οι παράλληλες στηρίξεις που δόθηκαν φέτος από το υπουργείο μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ δεν είναι νόμιμες και ήδη έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα (σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΕΣΕΑ κ. Μηνά Ευσταθίου έγιναν έως τώρα 1800 προσλήψεις και ήδη 75 συνάδελφοι έχουν παραιτηθεί. Το σίγουρο είναι ότι εκτός από παιδαγωγικά έχουν προκύψει και άλλα προβλήματα όπως για παράδειγμα η αναγνώριση της προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή, οι ώρες επιμόρφωσης, που ακόμη δεν έχει ξεκινήσει, η καθυστέρηση μισθοδοσίας των συναδέλφων και άλλα. Τα τελευταία νέα αναφέρουν επίσης ότι οι συνάδελφοι αυτοί θα πάρουν και το επίδομα της ειδικής αγωγής και η Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων έχει αποστείλει γι’ αυτό σχετικό ερώτημα στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους)
  •  ενημέρωση για γνωματεύσεις που βρίσκονται στη διαδικασία έγκρισης

Τέλος μας καταγγέλθηκε ότι, λόγω σωματικού προβλήματος, νήπιο έχει αποκλειστεί από την εκπαίδευση μένοντας σπίτι του, επειδή το υπουργείο δεν έχει προβεί έως τώρα στην πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (κοινωνικός φροντιστής). Την ίδια στιγμή προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς που σε πολλούς νομούς πλεονάζουν και οι συνάδελφοι μένουν μετέωροι ανατρέποντας τον οικογενειακό τους προγραμματισμό.

(Έχουμε επίσης ζητήσει συνάντηση και με τους σχολικούς συμβούλους η οποία ευελπιστώ ότι θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες μέρες.)

 

6. Επιλογή Υπευθύνου Πολιτιστικών Θεμάτων

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας συνέντευξης και μοριοδότησης δόθηκε προθεσμία ενστάσεων στους ενδιαφερόμενους για τη θέση Υπευθύνου Πολιτιστικών Θεμάτων. Η παραπάνω προθεσμία έχει λήξει και ήδη έχει οριστεί Υπεύθυνη η συναδέλφισσα μουσικός, Λαμπρίδη Νίκη στην οποία μπορείτε να απευθύνεστε για υλοποίηση πολιτιστικών προγραμμάτων.

 

 

 

7. Μοριοδότηση Διδασκαλείου  

Ερμηνεύοντας την εγκύκλιο των μεταθέσεων, όσοι υπηρετούν στο Διδασκαλείο λαμβάνουν μόρια δυσμενών συνθηκών της πλησιέστερης σχολικής μονάδας σύμφωνα με την ειδικότητα τους. Έτσι δάσκαλοι λαμβάνουν δύο μόρια (πλησιέστερη σχολική μονάδα Δημοτικό σχολείο Πεδινής) και νηπιαγωγοί ένα μόριο (πλησιέστερη σχολική μονάδα Νηπιαγωγείο Πειραματικού Δουρούτης).

Αν και οι νηπιαγωγοί δεν συγκρίνονται με τους δασκάλους θεωρώ ότι η παραπάνω μοριοδότηση δημιουργεί αδικία σε βάρος των νηπιαγωγών αφού και οι δύο επιμορφώνονται στον ίδιο χώρο άρα θα πρέπει να παίρνουν τα ίδια μόρια δυσμενών συνθηκών. Ελπίζω με την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων που επίκεινται να αρθεί αυτή η αδικία.

Αυτό πάντως που θα πρέπει να γίνει είναι να κοινοποιηθεί σε όλους τους νομούς έτσι ώστε να εφαρμόζεται παντού η ίδια μοριοδότηση.

Ζήτησα επίσης να αποσταλεί έγγραφο στο υπουργείο (αρμόδιο τμήμα μεταθέσεων) με το ερώτημα εάν οι συνάδελφοι που υπηρετούν τόσο στο Β΄ όσο και στο Α΄ έτος, έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα μετάθεσης μετά την ψήφιση του νέου νόμου για την εκπαίδευση (Ν.3848/2010).

 

8. Μεταπτυχιακά επιδόματα

Εγκρίθηκαν τρία μεταπτυχιακά επιδόματα.

 

9. Ενημέρωση Π.Μ.

          Επειδή συνεχώς αντιμετωπίζουμε προβλήματα σχετικά με την πλήρη ενημέρωση των Προσωπικών Μητρώων (Π.Μ.), ειδικά όταν καλούμαστε σε διαδικασία μοριοδότησης, σας συνιστώ να ενημερώνετε πάντα τους φακέλους σας καταθέτοντας με αίτησή σας τους σχετικούς τίτλους που αποκτάτε.

Λόγω του παραπάνω προβλήματος αποφασίστηκε οι υποψήφιοι σε θέσεις ευθύνης να προσκομίζουν επικυρωμένα αντίγραφα όλων των σχετικών εγγράφων-τίτλων, πριν τη διαδικασία μοριοδότησης έτσι ώστε να είναι πληρέστερη, εγκυρότερη και συντομότερη.

 

10. Καταγγελίες

Κατήγγειλα τη διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης των συναδέλφων αναπληρωτών Αισθητικής αγωγής μέσω ΕΣΠΑ επειδή ο οδηγός υλοποίησης με ημερομηνία 5-11-2010 ορίζει διαφορετικά την πρόσληψη και την τοποθέτηση των παραπάνω συναδέλφων σε σχέση με την αρχική (προφορική) οδηγία που όριζε τοποθέτηση μόνο σε δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα. Ο διορισμός των συναδέλφων έγινε από το Υπουργείο χωρίς να μας ζητηθούν πρώτα πιθανά κενά και εν τέλει χωρίς να ακολουθηθεί η διαδικασία του παραπάνω οδηγού.

Πιο συγκεκριμένα ο οδηγός ορίζει:

[…Στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 2 «Απασχόληση Εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Αισθητικής Αγωγής» θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» η κάλυψη της δαπάνης για τις μηνιαίες αποδοχές των εκπαιδευτικών με ειδίκευση στα Εικαστικά, στη Θεατρική Αγωγή και στη Μουσική, οι οποίοι θα προσληφθούν με χρήση των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ, μετά την κάλυψη των αναγκών από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και από το πλεονάζον προσωπικό των ειδικοτήτων αυτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Οι εκπαιδευτικοί που θα προσληφθούν θα απασχοληθούν με πλήρες ωράριο διδασκαλίας ή με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το ωράριο διδασκαλίας μπορεί να καλυφθεί με ανάθεση διδακτικών ωρών σε ένα ή περισσότερα ολοήμερα δημοτικά σχολεία και δημοτικά σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μετά από πρόταση του οικείου ΠΥΣΠΕ και απόφαση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης…]

Κατήγγειλα επίσης τον τρόπο διοίκησης του Υπουργείου που συνεχώς με προφορικές εντολές προσπαθεί να δώσει λύσεις σε διάφορα προβλήματα. Η διοίκηση γίνεται με νόμους, αποφάσεις και γραπτές οδηγίες.

 

11. Κάλυψη κενών Θεατρικής Αγωγής

          Και οι δύο αιρετοί διαφωνήσαμε με την κάλυψη των κενών που υπάρχουν ακόμα στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής από συναδέλφους δασκάλους. Ο προγραμματισμός του Υπουργείου για τα δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα έπεσε στο κενό, αφού όλοι οι συνάδελφοι της Θεατρικής Αγωγής έχουν διοριστεί και δεν υπάρχουν άλλοι να καλύψουν τα πολλά κενά που έχουν δημιουργηθεί πανελλαδικά.

 

 

 

 

 

                                                                 Πάντα στη διάθεσή σας

 

                                                            

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 05 Δεκέμβριος 2010 23:53
 

ΚΑΙΡΟΣ

Ιωάννινα
Ιωάννινα °C
B

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ