ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΙΓΓΡΟΣ   
Πέμπτη, 31 Μάρτιος 2011 22:59

ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ

ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                         Ιωάννινα 31-3-2011

ΤΗΛ:6974387423 

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ενημερωτικό Μαρτίου 2011

Συγχωνεύσεις και υπεραριθμίες

Το θέμα που απασχολεί πολλούς συναδέλφους τις μέρες αυτές είναι οι συγχωνεύσεις και κατ’ επέκταση οι υπεραριθμίες για τις οποίες έχουν γραφτεί και ανακοινωθεί πολλά σχετικά με τη νομοθεσία. Παρ’ όλα αυτά όμως η διαδικασία παραμένει δύσκολη και πολύπλοκη.

Για να γίνει λοιπόν πιο κατανοητή ας εξετάσουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα σχολείων που συγχωνεύονται.

7ο 12/θέσιο + 17ο 6/θέσιο Δημοτικά. Συγχωνεύονται σε ένα 12/θεσιο.

Αυτό σημαίνει ότι στο νέο σχολείο θα πρέπει να υπάρχουν 12 οργανικές για τα 12 τμήματα, 1 οργανική για τον «πρόσθετο» (υπολογίζεται σε όλα τα 6/θέσια και πάνω Δημοτικά) και μία οργανική για το ολοήμερο. Σε πολλά Δημοτικά υπάρχουν περισσότερες από μία οργανικές για το ολοήμερο (το 7ο Δημοτικό έχει δύο). Οι θέσεις αυτές ιδρύονται αλλά και καταργούνται μόνο με Φ.Ε.Κ. Άρα στην παρούσα φάση θα υπολογιστούν κανονικά, αφού δεν μας έχει κοινοποιηθεί ακόμη κατάργηση αυτών των οργανικών.

Στο 7ο Δημοτικό υπάρχει μία οργανική στο Τμήμα Ένταξης την οποία κατέχει συγκεκριμένος συνάδελφος Ειδικής Αγωγής και δεν επηρεάζει στο συνολικό αριθμό των χαμένων οργανικών αφού το Τμήμα Ένταξης θα παραμείνει και στο νέο σχολείο.

Υπάρχει επίσης και μία οργανική στην Τάξη Υποδοχής που θα υπολογιστεί με όλες τις υπόλοιπες. Αυτές οι οργανικές παραμένουν κανονικά στο σχολείο και δεν καταργούνται.

Γίνεται λοιπόν κατανοητό, ότι στο νέο σχολείο θα πρέπει να υπάρχουν 12 οργανικές τμημάτων, 1 οργανική για τον «πρόσθετο»,         1 οργανική για την Τάξη Υποδοχής και 3 οργανικές για το ολοήμερο. Σύνολο 17 οργανικές.

Ας δούμε όμως τις οργανικές των δύο σχολείων

 

 

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

 

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

 

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΑΞΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

 

ΣΥΝΟΛΟ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ

7ο Δημοτικό

13

2

1

16

17ο Δημοτικό

7

1

0

8

ΣΥΝΟΛΟ

20

3

1

24

 

Σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα στα δύο σχολεία υπάρχουν 24 οργανικές και επομένως θα πρέπει να καταργηθούν οι 7.

Αν καταργηθούν και οι 2 επιπλέον οργανικές του ολοήμερου του 7ου Δημοτικού θα έχουμε συνολικά 9 χαμένες οργανικές θέσεις από τη συγχώνευση των παραπάνω σχολείων.

Αυτό αυτόματα θα σήμαινε ότι 9 συνάδελφοι θα πρέπει να «φύγουν» από το σχολείο και να αλλάξουν οργανική, άσχετα με το αν το επιθυμούν ή όχι.

Ο τελικός αριθμός των υπεράριθμων διαμορφώνεται αφού πρώτα αφαιρέσουμε και τα οργανικά κενά που ήδη υπάρχουν στο σχολείο. Τα παραπάνω σχολεία έχουν 3 οργανικά κενά από συνταξιοδοτήσεις συναδέλφων. Επομένως, 6 συνάδελφοι θα κριθούν υπεράριθμοι και θα τοποθετηθούν σύμφωνα με το άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996.

Τέλος, επειδή στο 17ο Δημοτικό δεν υπάρχουν οργανικές ειδικοτήτων, δεν θα προκύψουν υπεραριθμίες αυτών των συναδέλφων, σε αντίθεση με άλλα συστεγαζόμενα οπού εκεί θα οριστούν και συνάδελφοι ειδικοτήτων ως υπεράριθμοι (1ο & 2ο , 8ο &14ο , 5ο & 15ο Δημοτικά Ιωαννίνων).

Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι η διαδικασία είναι γνωστή.          Θα ’θελα όμως να τονίσω, για ακόμη μια φορά ότι :

α) «επιθυμώ να κριθώ υπεράριθμος» σημαίνει «επιθυμώ να φύγω από το σχολείο».

β) στη δήλωση τοποθέτησης, για κάλυψη οργανικής θέσης εκτός των σχολείων που συγχωνεύονται, να μην δηλώνετε μία μόνο προτίμηση σχολείου, μιας και «κρίνομαι κατά προτεραιότητα» δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι θα τοποθετηθώ στην προτίμησή μου κι αυτό γιατί στη φάση αυτή κρίνονται και τοποθετούνται όλοι οι υπεράριθμοι σύμφωνα με τα μόρια τους.

γ) οι υπεραριθμίες θα εξεταστούν στα όρια των νέων καλλικρατικών δήμων και πάντα στην ίδια ζώνη.

Π.χ. συναδέλφισσα ή συνάδελφος που υπηρετεί σε σχολική μονάδα της Β΄ ζώνης η οποία συγχωνεύεται με σχολική μονάδα της Α΄ ζώνης δεν μπορεί να τοποθετηθεί κατά προτεραιότητα στη σχολική μονάδα της Α΄ ζώνης γιατί αυτό θα σημαίνει ταυτόχρονα ότι παίρνει και μετάθεση για τη ζώνη αυτή (βλέπε συγχώνευση Νηπιαγωγείου Ελληνικού με το Νηπιαγωγείο Κουτσελιού). Αναδεικνύεται και σε αυτή την περίπτωση το πρόβλημα των ζωνών στο νομό μας αλλά ταυτόχρονα και η πρόχειρη ίσως επιλογή των σχολικών μονάδων που θα συγχωνευτούν.

 

 

Πάντα στη διάθεσή σας

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 01 Απρίλιος 2011 01:04
 

ΚΑΙΡΟΣ

Ιωάννινα
Ιωάννινα °C
B

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ