Προχειρότητα, αδυναμία σχεδιασμού, αναλγησία; Εκτύπωση
Συντάχθηκε απο τον/την General   
Πέμπτη, 24 Οκτώβριος 2013 17:24

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
   ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα,  23-10-2013

Αρ. Πρωτ.: 35

Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Τηλ. - FAX: 26510 78747

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

 

ΠΡΟΣ :

Μέλη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέμα: Προχειρότητα, αδυναμία σχεδιασμού, αναλγησία;

Το Υπουργείο Παιδείας αρνούμενο να αντιληφθεί την τραγική πραγματικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης με ακατανόητες ενέργειες κι αδιαφορώντας για το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αριθμοί αλλά άνθρωποι με ατομικές και οικογενειακές υποχρεώσεις έχει κατορθώσει να αναστατώσει την εκπαιδευτική κοινότητα.

Καθημερινά βρισκόμαστε αντιμέτωποι με αποφάσεις που εγείρουν ερωτηματικά, προκαλούν δυσαρέσκεια και μεγεθύνουν, αντί να λύνουν τα προβλήματα. Την ίδια ώρα που έχουμε:

  1. Υπερπληθή τμήματα σε αίθουσες που δεν ικανοποιούν τα προαπαιτούμενα του νόμου
  2. Κενά σε όλες τις ειδικότητες που δεν καλύπτονται – Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπ/γείο, Τ.Ε., Τ.Υ., ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ-
  3. Αποσπάσεις που δε γίνονται γιατί δήθεν δεν υπάρχουν κενές θέσεις οι οποίες όμως αργότερα καλύπτονται από αναπληρωτές, αδιαφορώντας για τους κοινωνικούς λόγους που εξυπηρετεί ο θεσμός των αποσπάσεων
  4. Εκπ/κούς που διώχνονται από τα σχολεία τους για να αντικατασταθούν από αναπληρωτές ΕΣΠΑ
  5. Αναπληρωτές που αλλάζουν τόπο διορισμού
  6. Αναπληρωτές που μετακινούνται αρκετές ημέρες μετά την τοποθέτησή τους και ενώ ήδη έχουν υποβληθεί σε δυσβάσταχτα έξοδα εγκατάστασης

τουπουργείομεριμνά μόνογια τις πελατειακές του σχέσεις, καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου και λογικής μέσω της διαδικασίας για αποσπάσεις σε ιερές μητροπόλεις, βιβλιοθήκες, ΙΕΚ, γραφεία.

Ενώ η υποχρηματοδότηση στην εκπαίδευση υπονομεύει την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενδιαφέρεται μόνο για την εικόνα της και αναδεικνύει επουσιώδη ζητήματα προκειμένου να διαβάλει την εκπαιδευτική κοινότητα και να διασπείρει κλίμα εκφοβισμού. Ενώ, διατείνεται πως, αναγνωρίζει το σημαντικό έργο των εκπαιδευτικών, που χάρη στο φιλότιμό τους και αντιμέτωποι με χιλιάδες προβλήματα κρατούν όρθια τη Δημόσια Εκπαίδευση, έρχεται με κινήσεις της να δείξει ότι ασχολείται με τον τύπο και όχι με την ουσία. Η νέα προσθήκη - τροπολογία στο κείμενο του Υπουργείου Περιβάλλοντος που προωθείται και αφορά το Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και το Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού, αποδεικνύει, για μια ακόμη φορά, ότι επιχειρεί να αιφνιδιάσει, επενδύοντας στο επικοινωνιακό σκέλος και όχι στην επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων που ταλανίζουν την εκπαίδευση.

Προχειρότητα, αδυναμία σχεδιασμού, αναλγησία;

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 01 Ιανουάριος 1000 02:00