ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ |
Συντάχθηκε απο τον/την General | ||
Παρασκευή, 04 Σεπτέμβριος 2015 08:54 | ||
Â
  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Â
            Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 3/ 9 /2015 συνάντηση, μετά από αίτημα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., με την υπηρεσιακή Υπουργό Παιδείας κα Κιάου.
          Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε όλα τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της εκπαίδευσης :
Η Υπουργός Παιδείας μας απάντησε ότι:
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης ως αποτέλεσμα της εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών των τελευταίων πέντε χρόνων.
Θεωρούμε ότι η λύση του προβλήματος των κενών στα σχολεία είναι η πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών με γενναία αύξηση της χρηματοδότησης.
Ο πρωτοφανής κακός σχεδιασμός της απελθούσας πολιτικής ηγεσίας επιδείνωσε την κατάσταση δημιουργώντας εικόνα διάλυσης και περαιτέρω υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δε θα επιτρέψει σε καμία περίπτωση τα προβλήματα που δημιούργησε η εφαρμογή αντιεκπαιδευτικών πολιτικών να «λυθούν» σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Στην κατεύθυνση αυτή καλούμε το υπουργείο να προχωρήσει άμεσα σε όλες τις ενέργειες για την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Ταυτόχρονα καλούμε όλους τους συναδέλφους σε εγρήγορση για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου.
Â
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα επιδιώξει νέα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία την Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου στις 12 το μεσημέρι.
Â
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς σε συγκέντρωση την ίδια ημέρα και ώρα στο ΥΠΟ.ΠΑΙ.Θ. ώστε να συμβάλλουν με τη δυναμική τους παρουσία στην ανάδειξη και επίλυση των τεράστιων προβλημάτων. Â
Â
Από τη Δ.Ο.Ε. |
||
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 01 Ιανουάριος 1000 02:00 |