Στέφανος Σίντος 2ο Ενημερωτικό Μαΐου 2011 Εκτύπωση
Συντάχθηκε απο τον/την General   
Δευτέρα, 09 Μάιος 2011 15:29

     ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ. ΣΙΝΤΟΣ                                                              Ιωάννινα,  8-5-2011

 ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ

   ΤΗΛ/FAX: 2651094734

        ΚΙΝ: 6932817359                                                                                   ΠΡΟΣ

 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.                                                       συναδέλφους μου εκπ/κούς Π.Ε

http://stefsintos.blogspot.com/                                                           έδρες τους

2ο Ενημερωτικό Μαΐου 2011

Με αφορμή ερωτήματα, σχετικά με τις τοποθετήσεις των συναδέλφων που χάνουν την οργανική τους θέση, εξαιτίας των συνενώσεων – καταργήσεων, σας ενημερώνω ότι στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 παρ.1 προβλέπεται ότι: « σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.».

Αναλυτικά προβλέπονται τα εξής:

* Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών - σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας Εκπαίδευσης – είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία (άρθρο 14, παρ. 1 του Π.Δ 50/96).

* Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται (άρθρο 14, παρ.1 του Π.Δ 50/96 και άρθρο 8, παρ. 8 του Ν. 2986/02) και τοποθετούνται με τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω.

 

Διαδικασία ρύθμισης των υπεραριθμιών.

 

Αν διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

1. Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

2. Στη συνέχεια το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

 

  • Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
  • Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.
  • Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα.
  •  Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
  • Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά, εντός δέκα (10) ημερών.

Τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών

 

  • Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στην σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
  • Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατό, σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

                          

    Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς που δεν τοποθετούνται σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία.

 

  •  Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των παραπάνω περιπτώσεων, τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
  • Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.
  • Οι πολύτεκνοι δεν εξαιρούνται από τις ανωτέρω διατάξεις για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών και συγκρίνονται με όλους τους εκπαιδευτικούς (άρθρο 30, παρ. 4 του Ν. 3848/10).
  • Όσοι έχουν μετατεθεί ή τοποθετηθεί ως «ειδικές κατηγορίες» εξαιρούνται και δεν κρίνονται ως υπεράριθμοι.

 

 

Στέφανος Σίντος

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 09 Μάιος 2011 17:29