ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΑΪΟΥ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟ 2011 |
Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΙΓΓΡΟΣ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πέμπτη, 26 Μάιος 2011 22:39 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2ο Ενημερωτικό Μαΐου. Πραγματικά κενά για μόνιμους διορισμούς. ΤΣΙΓΓΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡHΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Ιωάννινα 26-5-2011 ΤΗΛ:6974387423 2ο Ενημερωτικό Μαΐου
Θέμα: Πραγματικά κενά για μόνιμους διορισμούς.
Συναδέλφισσες, -οι Σας παραθέτω παρακάτω πίνακες με τα πραγματικά κενά, καθώς και τις περιοχές που μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, αποκωδικοποιώντας τους πίνακες του υπουργείου και των αιρετών του ΚΥΣΠΕ. Είναι μια προσπάθεια να εκτιμηθεί ο αριθμός των πραγματικών κενών και όχι ο αριθμός των μονίμων διορισμών, που έτσι κι αλλιώς θα αποτελέσει πολιτική απόφαση. Οι πίνακες που λήφθηκαν υπόψη είναι: α) Το τοπίο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οργανικά κενά-Υπεραριθμίες. Πίνακες με όλα τα στοιχεία ανά ειδικότητα(Δ. Μπράτης 3-5-2011 esos.gr) β) Οι μετακινήσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. Πόσοι φεύγουν και πόσοι πηγαίνουν σε κάθε περιοχή, σύμφωνα με τις μεταθέσεις.( Δ.Μπράτης -Β. Παληγιάννης 3-5-2011 esos.gr) γ) Σε ποιες περιοχές μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, όλων των ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, για το 2011 (Δ. Μπράτης-Β. Παληγιάννης 9-5-2011 alfavita.gr) Μέσα από τους πίνακες διαφαίνεται αφενός ο μικρός αριθμός των περιοχών στις οποίες μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, καθώς σύμφωνα με το νόμο δεν μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις για μετάθεση. Από την άλλη ο μικρός αριθμός των διορισμών σε σχέση με τα προηγούμενα έτη (πέρυσι διορίστηκαν 988 δάσκαλοι και 338 νηπιαγωγοί). Το παραδέχτηκε και η ίδια η υπουργός παιδείας πριν λίγες μέρες (esos.gr 24-5-2011). Έτσι κι αλλιώς, οι λίγες μεταθέσεις που έλαβαν χώρα φέτος καθρεφτίζουν την πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας τόσο για ελάχιστους διορισμούς όσο και για λιγότερες αποσπάσεις. Άρα σωστά μπορεί να ειπωθεί το «ενός κακού μύρια έπονται» αφού αιτία όλων των παραπάνω είναι οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις σχολικών μονάδων. Οι υπεραριθμίες πανελλαδικά, σύμφωνα με τον πίνακα α, καταγράφουν τους εξής αριθμούς: Δάσκαλοι:2375 Αγγλικής:169 Φυσικής Αγωγής:502 Μουσικής:18 Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Α΄ Αθήνας όπου πριν τις μεταθέσεις παρουσίαζε 931 υπεραριθμίες δασκάλων και μετά τις μεταθέσεις 903 (931-28 που μετατέθηκαν). Αυτό σημαίνει ότι οι 903 συνάδελφοι θα μείνουν στη διάθεση και θα καλύψουν λειτουργικά κενά (αν δεν αποσπαστούν σε άλλη περιοχή μετάθεσης της ίδιας ή διαφορετικής Περιφέρειας παρ. 3 άρθρο 31 Ν. 3848/2010). Αυτοί που γλύτωσαν (προς το παρόν) από τη λαίλαπα είναι οι νηπιαγωγοί, μιας και είναι η μόνη ειδικότητα στην πρωτοβάθμια που δεν παρουσιάζει υπεραριθμία. Κατά την εκτίμηση λοιπόν του υπουργείου, τα κενά στις περιοχές διορισμού είναι αυτά που φαίνονται στους παρακάτω πίνακες καθώς επίσης και οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί σε σχέση με τα οργανικά κενά. Βεβαίως από την πλευρά μου πιστεύω απόλυτα ότι υπάρχουν εκατοντάδες κενά όπως αυτά αποτυπώνονται στους πίνακες που ήδη τα ΠΥΣΠΕ όλης της Ελλάδας έχουν αποστείλει στο υπουργείο. Πιστεύω επίσης ότι αν υπάρχει η πολιτική βούληση ο αριθμός των διορισμών μπορεί να είναι πολλαπλάσιος από τα πραγματικά κενά έτσι ώστε να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Όμως για να αυξηθεί αυτός ο αριθμός χρειάζεται πέρα από την πολιτική και η συνδικαλιστική βούληση δηλ. η ανάληψη πρωτοβουλιών έτσι ώστε να υπάρξει αυξημένος αριθμός διορισμών στις περιοχές διορισμού, αφού κάθε χρόνο οι ανάγκες σε προσωπικό είναι αυξημένες. Οι πίνακες λοιπόν έχουν ως εξής:
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Άρα πραγματικά κενά δασκάλων για μόνιμο διορισμό 83 (Σε όλη την Ελλάδα πήραν μετάθεση 550 δάσκαλοι)
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
*υπεράριθμοι Άρα πραγματικά κενά νηπιαγωγών για μόνιμο διορισμό 279 (Σε όλη την Ελλάδα πήραν μετάθεση 863 νηπιαγωγοί)
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Άρα πραγματικά κενά Φυσικής Αγωγής για μόνιμο διορισμό 21 (Σε όλη την Ελλάδα πήραν μετάθεση 11 γυμναστές)
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
Άρα πραγματικά κενά Αγγλικής για μόνιμο διορισμό 76 (Σε όλη την Ελλάδα πήραν μετάθεση 26 αγγλικών)
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Άρα πραγματικά κενά Μουσικής για μόνιμο διορισμό 84 (Σε όλη την Ελλάδα πήραν μετάθεση 9 μουσικοί)
Είναι σίγουρο ότι κάποιοι από εμάς, που ήδη δουλεύουμε στην εκπαίδευση, θα θυμηθούμε παλιές «κακές εποχές» τότε που περιμέναμε στην «ουρά» για διορισμό αρκετά χρόνια (προσωπικά δέκα) και εξασκούσαμε διάφορα επαγγέλματα για να επιβιώσουμε. Τώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται! Πάντα στη διάθεσή σας. Δημήτρης Τσίγγρος |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 27 Μάιος 2011 00:55 |